Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ, "En İyi Dijital Çözüm" kategorisinde Dağıtım Şirketleri Web Siteleri için "En Övgüye Değer" ödülünü kazandı.

Elektrik Dağıtım Sektöründe Dijital Dönüşüme Öncülük

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, elektrik dağıtım sektörünün dijital dönüşümüne liderlik ederek müşteri deneyimini iyileştirme hedefinde başarılı adımlar atmaya devam ediyor. 14 ilde 22 milyonu aşkın kullanıcıya kesintisiz ve kaliteli enerji sağlayan şirketler, IMI Conferences tarafından düzenlenen Turkey Call Center Awards 2023'te "En İyi Dijital Çözüm" kategorisinde Dağıtım Şirketleri Web Siteleri için "En Övgüye Değer" ödülüne layık görüldü.

Başkent Edaş, Ayedaş Ve Toroslar Edaş'a Ödül! (2)

Müşteri İlişkileri Yönetimi Başarısı

Turkey Call Center Awards 2023, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) hizmeti sunan başarılı şirketleri ödüllendirdi. Değerlendirme kapsamında teknoloji, sosyal medya ve veri kullanımı, kalite yönetimi, müşteri ve çalışan deneyimi ile dijital çözümlere ilişkin kriterler göz önüne alındı.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri'nin Teknoloji Odaklı Başarısı

Bakan Şimşek açıkladı! Enflasyon düşecek mi? Bakan Şimşek açıkladı! Enflasyon düşecek mi?

Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ, "En İyi Dijital Çözüm" kategorisinde Dağıtım Şirketleri Web Siteleri için "En Övgüye Değer" ödülü alarak teknoloji odaklı ve müşteri memnuniyetine yönelik stratejilerinin başarısını bir kez daha kanıtladı.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri'nin Değerlendirmesi

Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Oğuzhan Özsürekci, web sitelerinin kullanıcı dostu ve kolay kullanılabilir ara yüze sahip olduğunu belirterek, elektrik kesintisi sorgulama, borç ödeme, arıza bildirme, başvuru takibi ve cihaza bağlı hasta başvurularında dijital evrak teslimi gibi milyonlarca kullanıcıya sundukları online hizmetlerle müşterilere büyük kolaylık sağladıklarını vurguladı.

Enerjisa Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Yetkinlikler Bölüm Başkanı'ndan Açıklama

Enerjisa Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Yetkinlikler Bölüm Başkanı Ebru Taşcıoğlu ise, şirketin etki odaklı sürdürülebilirlik yaklaşımıyla müşteri memnuniyetini artırmaya ve kullanıcı deneyimini iyileştirmeye devam ettiğini belirtti. Taşcıoğlu, Enerjisa Dağıtım Şirketleri'nin dünyada tescilli ilk dijital dönüşüm modeli olan E-ternal'ın hayata geçirilmesi, başvurulardaki evrak teslim süreçlerinin dijitalleştirilmesi, dijital başvuru kanallarındaki operasyonların bulut sistemine taşınması gibi pek çok işlemle karbon ayak izini azaltarak, daha iyi bir gelecek için dijital çözümlerine ağırlık verdiklerini ifade etti.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri 2023'e Ödülle Veda Etti

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, teknoloji odaklı ve müşteri memnuniyetine yönelik çözümleriyle Turkey Call Center Awards 2023'ten aldığı ödülle 2023'e veda etti. Şirket, web siteleri, mobil uygulama, chatbotlar ve yenilikçi çözümleriyle müşterilere daha hızlı ve kaliteli hizmet sunma taahhüdünü sürdürmeye devam ediyor.

HABER MERKEZİ