Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yapılan duyuruya göre, 4857 sayılı İş Kanunu kapsamında çi olarak atanmaya hak kazanan asıl hak sahipleri için başvuru süreci tamamlanmış durumda. Ancak belirlenen tarihler arasında evrak teslimini gerçekleştirmeyen asıl hak sahiplerinin yerine sırasıyla yedek hak sahiplerinden evrak teslim işlemi yapılacak.

Yedek Adayların Dikkatine: Belge Teslim Süresi ve Gerekli Belgeler

Yedek adaylar için belirlenen evrak teslim süresi 28 Mart 2024 ile 5 Nisan 2024 tarihleri arasında. Ancak, Cumartesi ve Pazar günleri belge teslim işlemi yapılmayacaktır. Bu süre içerisinde, 09:30-12:30/13:30-17:00 saatleri arasında Bakanlığın belirlediği adres olan Tarım ve Orman Bakanlığı Atatürk Konferans Salonu'na müracaat edilerek evrakların teslim edilmesi gerekmektedir.

Gerekli Belgeler ve Başvuru Şartları

Orman Bölge Müdürlüğü'ne personel alınacak! Orman Bölge Müdürlüğü'ne personel alınacak!

Yedek adayların evrak teslimi için aşağıdaki belgeleri hazır bulundurmaları gerekmektedir:

-Kimlik Kartı (Nüfus Cüzdanı) örneği

-2 Adet fotoğraf (Son 6 ay içerisinde çekilmiş biyometrik fotoğraf)

-İkametgâh belgesi (barkodlu e-Devlet çıktısı geçerlidir)

-Adli Sicil Durum Belgesi (barkodlu e-Devlet çıktısı geçerlidir)

-Askerlik Durum Belgesi (barkodlu e-Devlet çıktısı geçerlidir)

-Başvurulan iş pozisyonu için gerekli olan Öğrenim Belgesi (diplomanın aslı veya noter tasdikli sureti veya barkodlu e-Devlet çıktısı)

-Özel şartlarda belirtilen ilanlar için istenen belge/belgeler ve/veya sertifika/sertifikalar ve/veya barkodlu SGK Hizmet Dökümü

-Beyan Formu (Bakanlık internet sitesinden temin edilebilir)

-Sağlık Kurulu Durum Bildirir Raporu (Tam Teşekküllü Kamu Hastaneleri tarafından verilmiş sağlık kurulu raporu)

HABER MERKEZİ

İş İlanları Haberleri