Şişlihd porno Ataşehir escortKadıköy escortKartal escortPendik escortescort bayan İstanbul1xbetjasminbet
SON DAKİKA

esmer sex - hardcore seks - hizmetçi sex - sarhoş sikişleri -

Gölcük-Değirmendere.Gittim-gördüm-yazdım…

Bu haber 11 Haziran 2019 - 19:01 'de eklendi ve 184 kez görüntülendi.

Zaman su gibi akıp gidiyor, yetişmek mümkün değil, geriye bakamıyorsun, baksanda bir şey göremiyor sadece hatırlamakla yetiniyorsun. “Vay be dün şöyleydi, neler yaşadık” yorumlarını paylaşıyor bir şekilde avunuyorsun ama zamanı geri getirmek mümkün olmuyor.

Neden böyle konuya girdim anlatayım.

Daha dün gibi mübarek Ramazan ayı kapımıza dayanıp oruç başlamamış mıydı?

Ve dedik ya o zaman akıp gidip Ramazan Bayramına kavuşmamış mıydık.?

Çok şükür bunu da yaşadık…

Ve sonra herkesin kendine göre planladığı 9 günlük tatil de başladı öyle değil mi?

Sonuçta tatil de bitti ve yeniden çalışma hayatına geri dönüldü.

Şimdi ise bir başka dini bayramımız olan Kurban Bayramına odaklanır hale geldik.

Toplum olarak bir nebze de olsun Kurban Bayramında da tatil yapma imkanı doğacak, kurbanlar kesilecek sevdiklerimizle tıpkı Ramazan Bayramında olduğu gibi Kurbanda da hasretler giderilecek ve tatile gitme imkanı olanlar bu fırsatı en iyi şekilde değerlendirecek. Buraya kadar her şey güzel değerli anlamlı.

Buraya şimdilik bir nokta koyup Zonguldak’tan ötesine yani ülkemizin bir başka cennet köşelerinden olan İzmit-Gölcük-Değirmendere taraflarına değinmek istiyorum.

Yazımızın başında ele aldığım bayram tatili konusunda ailece şehir dışına çıkmak istedim akraba ve sevdiklerimizin yaşadığı adı geçen şehirlere gittim. Uzun yıllardır İzmit-Gölcük-Değirmendere yöresine gitmemiştim. Gittiğimde ve gördüğüm muhteşem değişimler ve olağanüstü güzellikler karşısında şaşırdım kaldım.

Bir Zonguldak’a baktım, bir de buralara. Yani bizler yıllardır bir şehirde yaşıyoruz ya valla ne yalan söyleyeyim burada hizmet yaptığını sananlara gördüklerim şahane manzaralar karşısında kocaman bir YUHH çekiyorum. Zonguldak insanına bunları layık gördükleri için…

İzmit’i anlatmaya gerek yok zaten. İzmit uçmuş-aşmış her şeyi. Sanayi şehri İzmit ve Kocaeli Büyük şehir Belediyesi sayesinde her yer tek kelimeyle mükemmel işlemiş. Benim burada dikkatimi çeken en önemli husus ve yer olan Değirmendere. Hani şu depremde yerle bir olan Değirmendere var ya işte burası.

Değirmendere 80 bin nüfuslu çok uzun sahil kordonu, denize sıfır kurulu olan harika ve modern bir yer. Burada çok yakın akrabalarım var. 3 tane değerli  sevdiğim bacanağım, EMEN inşaat müteahhit olan amcaoğullarım var. Değirmendere gibi muhteşem 80 bin nüfuslu bu yerin Gölcük Belediyesine bağlı olarak belde gibi yönetilmesi ne kadar saçma. Geçmişte burası Belediye ile hizmet alırken her ne hikmetse siyasi kararlarla Belediye iptal edilip Gölcük’e bağlanmış. Bol bol fotoğraflarını çektim. Bu köşeden kısım kısım yayınlayıp bizi yönetenlerin gözüne gözüne sokacağım. İnşallah yeni seçilen Belediye Başkanımız Ömer Selim Alan Zonguldak’ın içinde bulunduğu bu kötü izlenimleri silecektir, silmesi de lazımdır. Meğerse bizler ne kadar kötü yönetilen bir şehirde yaşayıp ömrümüzü heder etmişiz.

Yayınlamış olduğum bu fotoğraflara bir bakıp sizler de karar verin. Verin ki Zonguldak ve ötesinde ne güzellikler varmış görün istedim. “Çalışınca oluyormuş” sözü var ya işte aynen böylesi. Valla çalışınca oluyormuş.

Ey Zonguldak’ı yönetenler sizler de çalışın ve Zonguldak dışındaki güzellikleri keyfedip Karaelmas diyarını çağdaş ve modern bir şehir haline getirin. Bu sizlerin boynunuzun borcudur. Bu güzellikleri yazmaya ve sizlere hatırlatmaya devam edeceğim…  

Şimdilik kalın sağlıcakla…

Mustafa Emen
Mustafa Emenmustafa28.67@hotmail.com

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
mersin escortmersin escortmersin escortmersin escorterotik film izleerotik filmmalatya escortmalatya escortmalatya escortmalatya escort
escort istanbul sikiş izleevden eve taşımacılık