Zonguldaklı milletvekili Yavuzyılmaz'a önemli görev! Zonguldaklı milletvekili Yavuzyılmaz'a önemli görev!

Ödeneksizlikten tıbbi malzeme dahi alamadığı için tartışma konusu haline gelen Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi Uygulama ve Araştırma Merkezi, 59 kalem sarf malzeme alımına çaktı.

İMZA Gazetesinde yayımlanan resmi ilanda ihale tarihi 1 Nisan 2020 olarak ilan edildi.

BEÜ bazı işlerini ihale etmesine rağmen ödeneksizlikten alacaklısına 2-3 sene geriden ödeme yaptığından ihaleye firmaların girmekten çekindikleri öğrenildi.

İhaleyle ilgili ayrıntılar aşağıda:

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ


Merkezimiz Çeşitli Laboratuarları İhtiyacına 59 Kalem Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası

:

2020/113684

 

 

1-İdarenin
a) Adresi : B.E.Ü Sağlık Uygulama ve Araştırma MerkeziEsenköy-Kozlu 67600 ZONGULDAK KOZLU/ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : 3722612002 - 3722610185
c) Elektronik Posta Adresi : [email protected]
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Merkezimiz Çeşitli Laboratuarları İhtiyacına 59 Kalem Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Merkezimiz Laboratuvar Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Yüklenici sözleşmenin imzalanmasına müteakip peyderpey 15/12/2020 tarihine kadar uhdesinde kalan malzemeyi sağlam ve çalışır vaziyette Uygulama ve Araştırma Hastanesine peyder pey teslim edecektir. İhale konusu mal, sözleşmenin imzalanmasından sonra, idarenin sipariş tebligatına müteakiben malın sipariş tebligatının/yazısının tamamı kadarı en geç 15 takvim günü içerisinde hafta içi 08:00-16:00 saatleri arasında teslimat yapılacaktır. Aksi durumda Cezai müeyyide maddesi uygulaması işlemleri yapılacaktır. Teslimatta kesilen fatura ile birlikte malların depoya teslimatı yapılarak sözleşmenin maddelerine göre teslimata ait işlemlerin devamı sağlanır. Fatura tutarındaki miktar kadar mal teslimat yapılmazsa işin muayene ve kabulü yapılmaz


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Zonguldak BEÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Esenköy Kozlu ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 01.04.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
- Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereğince ÜTS kapsamında olan ürünler için teklif veren istekliler satış merkezi yetki belgesi veya satış yeri yeterlilik belgesinden herhangi birini ihale dosyasında sunacaktır.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif veren isteklilerin ve teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz kurumu Ürün takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olması ve teklif edilen malzemelerin ÜTS'de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması zorunluluğu olup, istekliler teklif ettikleri kalemlerin karşısına ÜTS Barkod Numarasını yazarak tekliflerinde sunacaklardır.
Sunulacak listede belirtilen ÜTS numaraları kullanılmak suretiyle https://titubb.titck.gov.tr/ veya Ürün Takip Sistemi(ÜTS)adresinden ürün / bayilik durumları, https://medula.sgk.gov.tr/MedulaUbbSorgu/pages/ubbBarkodSorgu.jsf adresinden ihale dokümanları arasında bulunan idare bazında ihtiyaç listesinde belirtilen SUT kodu ile ürün eşleşmeleri kontrol edilecektir.
Yapılacak kontrollerde ÜTS ürün/bayilik durumu uygun olmayan ve belirtilen SUT kodu ile eşleştirmeleri yapılmamış ürünlere ilişkin teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
Söz konusu genelge gereği ÜTS kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için kapsam dışı olduğunu kanıtlayıcı belgesini teklif dosyasında sunacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler teklif ettikleri sistemlere/malzemelere ait tüm teknik detayları gösteren üretici firmaya ait orjinal ingilizce ve yeminli tercüme bürosu tarafından yapılmış ve onaylanmış türkçe tercüme dokümanlarını vereceklerdir. İstekliler tarafından teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve teknik şartnamedeki sıraya göre "Teknik Şartname Uygunluk Belgesi" başlığı altında yetkili kişi/kişilerce imzalanmış olarak cevap verilecektir. Teknik şartnamede istenilen özellikleri sağlamayan teklifler değerlendirilmeyecektir.
b) Teklif edilen malzeme/cihaz ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı broşür, katalog, kullanım klavuzu gibi teknik doküman sunulacaktır.
c) Numune teslimi: Numuneler teklif sırasına göre cinsi, markası, miktarını seri no veya üretim tarihi ile UBB numarasını ve var ise SUT kodunu içeren 3 nüshalık liste ile Laboratuar Sarf depo birimine ihale saatinden önce teslim edilecektir. Numune teslim listesinin bir nüshası teklif zarfı içine konulacaktır. Numunelerin üzerinde kalem sırası ve firma bilgisi mutlaka belirtilecektir. Teslim edilen numunelerin rekabet koşullarını olumsuz etkilememesi için kapalı koli içinde teslim edilmesi zorunludur. Koli dışına isteklinin adı ve gerekli firma bilgileri yazılmalıdır. Kargo ile numune gönderilmesi durumunda ihale dosyası kesinlikle ayrı gönderilmelidir. Teknik şartnamede belirtilen kalemlere numune getirilecektir.
d) Numuneler, İhale Komisyonu Uzman Üyeleri tarafından teknik şartnameye uygunluğunun tespit edilmesi amacıyla kullanılabileceğinden, istekli firmalar kesinleşen ihale kararından sonra tek kullanımlık olan numunelerin iadesini talep etmeyeceklerdir.
e) İdari Şartnamenin 8.1 maddesinde belirtilen yerli malı fiyat avantajı uygulaması sadece Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından ilgili kurum ve kuruluşların görüşleri alınarak orta ve yüksek teknolojili sanayi ürünleri arasından nelirlenen ve her yıl ocak ayında Kurum tarafından ilan edilen listede yer alan mallara uygulanacaktır. Yerli malı ürün beyanı için Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınacak "Yerli Malı" belgesini ihale dosyasında sunacaktır. Sunulan belgelerin üzerine kalem numarası belirtilecektir ve ilgili listede bulunduğunu belgeleyip ihale dosyasında sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zonguldak BEÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Satınalma Servisi Esenköy-Kozlu/ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.