Detaylar

  •  BDDK, banka çağrı merkezlerinin uyması gereken hususları düzenleyen “Banka Çağrı Merkezlerinin Hizmet Seviyesinin ve Kalitesinin Belirlenmesine İlişkin Yönetmelik” adlı yönetmeliği 20 Mayıs 2020 tarihli Resmi Gazetede yayımladı. Yönetmelikte yer alan 6 önemli husus şu şekildedir:
  •  
  • 1- 60 yaş ve üstü kullanıcı, bankayı aradığında, hemen müşteri temsilcisine bağlanacak
  •  
  • 2- Kart iptal talepleri, farklı bir kanala yönlendirilmeden işleme alınacak
  •  
  • 3- Çağrı merkezi Pazar günleri satış için arama yapamaz. Diğer günlerde ise sadece 09.00 ila 20.00 saatleri arasında arama yapabilir.
  •  
  • 4- Çağrı merkezi, pazarlama için aradığında, kullanıcının tekrar ARANMAMA talebinde bulunması halinde, gerekli kayıt alınarak sisteme işlenir.
  •  
  • 5- Eşik süre, 30 saniye içinde karşılanan çağrı olarak tanımlandı.
  •  
  • 6- Bankaların, eşik süre içinde karşıladığı çağrı sayısının, toplam çağrı sayısı içindeki oranının yüzde 80 ve üzeri olması kuralı konuldu.

      Yönetmeliğin tamamına ulaşmak için tıklayınız

Acil kan ihtiyacı! Acil kan ihtiyacı!